La Fundació Universitària Campus d’Ontinyent augmenta el seu pressupost un 28% en 2018 i arriba als 351.700 euros.

Ajuntament i Caixa Ontinyent incrementen les aportacions per fer possible l’execusió dels convenis amb la Universitat de València per la implantació de les noves titulacions de C.A.F.E. i Infermeria.

El patronat de la Fundació Universitaria Campus Ontinyent aprovava aquest dimarts la proposta de pressupost per a l’entitat en 2018, que ascendeix a 351.707 euros, el que suposa un augment del 28% respecte a l’exercici anterior. La reunió estava presidida per l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, amb el President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, com a Secretari, i comptava amb la presència de representants dels diversos patrons, destacant de la mateixa l’aprovació dels comptes per al proper exercici.

L’augment pressupostari ve derivat de l’augment de les aportacions de l’Ajuntament d’Ontinyent i Caixa Ontinyent per atendre en 2018 els convenis signats amb la Universitat de València per a la implantació de les titulacions de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (124.000 euros) i d’Infermeria (117.600). Aquest finançament es degut a que els Pressupostos Generals de l’Estat impedeixen a les Universitats augmentar les despeses de Personal, impedint la contractació del nou professorat associat necessari per implantar el Grau, sent necessària una aportació econòmica externa addicional per part de la Fundació Universitària. En total, i sumant les aportacions que realitzen anualment, Ajuntament i Caixa Ontinyent ingressaran el proper any 204.000 i 142.000 euros a la Fundació Universitària, respectivament.

A banda de les partides destinades als referits convenis, també destaca l’augment de la partida per al Programa “Finança’t”, d’Educació Financera, destinat a millorar els coneixements financers en persones de totes les edats, que triplica la seua dotació per a arribar als 33.000 euros en 2018. Els pressupostos de la Fundació també contemplen partides per donar continuïtat a programes i activitats com Ociversitari, Unisocietat, la Universitat d’Hivern o la Setmana Pedagògica, a més dels diversos premis i treballs d’investigació que impulsa l’entitat.

A la sessió del patronat també es donava compte del fet que la Mancomunitat de Municipis de La Vall d’Albaida ha liquidat ja tot el deute que tenia pendent amb la Fundació Universitària des de 2012, tal com es va comprometre el President de l’ens comarcal, Vicent Gomar, qui va anunciar que el nou govern comarcal es posaria al dia amb la Fundació.

La Fundació Universitària convoca el XII Premi d’Investigació econòmica J.J. Renau Piqueras dotat amb 5.000 euros