Ontinyent dona la benvinguda als alumnes del Campus Universitari amb el “Go! Festival”.

La Fundació Universitària regalarà l’entrada a l’alumnat del Campus d’Ontinyent.

Ontinyent donarà la benvinguda a l’alumnat universitari amb la celebració el dissabte 29 de setembre del “Go!Festival”.
A la presentació de la jornada de concerts acudia el regidor d’Educació, Óscar Borrell, on explicava que “com a Ajuntament i com a membres de la Fundació Universitat Vall d’Albaida volíem que la setmana de benvinguda que es celebra històricament a la ciutat de València tinguera potencial a Ontinyent perquè els estudiants s’ho mereixen. La joventut requereix també de festivals d’aquesta envergadura perquè és important que la joventut tinga opcions d’oci a la ciutat”, incidia Borrell.

El festival començarà a les 18:00h al col·legi Rafael Juan Vidal d’Ontinyent i tindrà com a cap de cartell a la banda murciana Varry Brava, que es troba de gira per tot el país presentant el seu disc “Furor”. Acompanyant-los estaran grups de diferents punts de la geografia espanyola, que compten amb una gran trajectòria com Dinero; Smoking Souls; Plan B DJ i Bitches Deejays. Hi haurà també representació ontinyentina amb Shambhala Band i Grupo Eñe.

El promotor de l’esdeveniment, Jordi Gisbert, anunciava que les entrades es poden comprar ja a la plataforma web wegow.com així com a la Sala Almàssera i en la papereria “Folios y Tinta”. Es podran adquirir també en taquilla el mateix dissabte 29 a partir de les 17:30h al preu de 15€. Óscar Borrell afegia que la Fundació Campus Ontinyent posarà a l’abast de l’estudiantat de la UV invitacions gratuïtes a la Consergeria del Campus d’Ontinyent. Borrell agraïa Gisbert el seu treball i destacava la qualitat dels grups participants en esta nova edició que espera repetir l’èxit de l’any anterior.

Amb esta jornada de concerts es donarà la benvinguda al conjunt d’estudiants de Grau i s’encetaran les activitats per commemorar el 20 aniversari de l’inici de l’impartició d’estudis universitaris a la ciutat d’Ontinyent així com de la creació de la Fundació Universitària Vall d’Albaida, que per coincidir en una data tan assenyalada explicava el director del Campus, José Cantó, han decidit transformar el que anava a ser la vuitena edició de la Universitat d’Hivern en Universitat de Tardor perquè “és una bona data per recordar i reflexionar allò que es volia construir i veure el seu recorregut al llarg d’aquestos 20 anys”, manifestava Cantó.

Per celebrar este aniversari, s’han organitzat per a novembre diverses taules redones dirigides a l’alumnat però també a la societat ontinyentina perquè és important que “la ciutat veja i valore el que vol dir ser una ciutat universitària”, afirmava Cantó. D’altra banda, per primera vegada l’alumnat d’UniSocietat tindrà la seua particular festa de benvinguda el 24 d’octubre amb un concert de cambra oferit per grups de cambra de la orquestra simfònica de València.

Ontinyent cobreix el 100% de places a les seues titulacions universitàries i acumula 1.395 estudiants en llista d’espera