Ontinyent cobreix el 100% de places a les seues titulacions universitàries i acumula 1.395 estudiants en llista d’espera

Infermeria torna a liderar la matriculació amb la llista d’espera més extensa, de 816 aspirants.

Óscar Borrell destaca que els resultat ratifiquen l’encert en l’aposta per les titulacions que s’ofereixen al Campus.

El Campus d’Ontinyent ha cobert el 100% de les places de matriculació a les seues quatre titulacions per al curs 2018/2019 (Infermeria, Administració i Direcció d’Empreses, Mestre d’Educació Infantil i Ciències de l’Activitat Física i l’Esport), quedant 1.395 estudiants en llista d’espera.

D’aquesta manera, la demanda global a les quatre titulacions (1.618 persones) és 7’25 voltes superior a l’oferta de nous alumnes per al proper curs, de 223 places (60 d’Infermeria; 60 d’Administració i Direcció d’Empreses; 52 de Mestre d’Educació Infantil i 51 de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport). Destaca especialment que a Infermeria que s’ofereix per segona vegada, la demanda ha tornat a estar la més elevada al Campus (816 persones), requerint-se una nota de tall de 10’754 per accedir a les places ofertades.

El regidor d’Educació de l’Ajuntament d’Ontinyent, Oscar Borrell, ha destacat que estos resultats “ratifiquen que l’aposta feta per oferir les titulacions amb les quals comptem va estar tot un encert, i ens animen a seguir treballant des de la Fundació i els seus patrons per seguir creixent com a espai de referència formativa. El treball conjunt d’Ajuntament, Universitat i Caixa Ontinyent als últims anys no sols ha servit per ser ja un referent universitari en les Comarques Centrals”, manifestava.

El regidor recordava que a l’impuls a les noves titulacions, la construcció del nou Edifici Universitari i remodelacions d’equipaments esportius s’ha d’afegir el treball de la Fundació Campus Ontinyent en iniciatives com “Unisocietat”, “Ociversitari”, “Escola d’Estiu Campus Ontinyent”, la Universitat d’Hivern, la Setmana Pedagògica o la Càtedra universitària d’Innovació Territorial, entre altres.

La nova rectora de la UV avança que el Campus d’Ontinyent “seguirà mirant al futur amb noves propostes de millora”.